2013. október 30., szerda

Popsikrém


Nagyon sok szörnyű összetételű popsikrém van forgalomban a piacon, amiket nem igazán szívesen kentem volna Nimródra.
Mivel mi mosható pelenkát használunk, ami alá nem is javasolják a bolti kencéket, gondoltam készítek én egy tápláló-fertőtlenítő krémet, amit nyugodt szívvel kenhetek az én örökmozgóm popsijára.

A sheavajjal kezdtem. Megolvasztottam, utána beletettem az olajakat, zsírokat, illóolajakat és utána addig kevertem, míg langyosra nem hűlt.
Két evőkanál she vaj (táplál)
Egy evőkanál kókuszolaj (fertőtlenítő hatása van)
10 csepp búzacsíra olaj (táplál)
10 csepp teafa illóolaj (gombaölő hatása van)
10 csepp levendula illóolaj (bőrnyugtató hatása van)

Itt is elmondom, hogy ezek az arányok bátran változtathatóak, mindenki szabja a saját igényeire. Próbálgassa, változtatgassa, tegyen bele bátran másféle olajakat, illóolajakat, higgye el sokkal-sokkal jobb krémet fog keverni, mint a kőolajas-parabénes bolti vackok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése