2013. október 19., szombat

Keve száj 3.

Keve: - Szomjas vagyok.
Én: - Megint?
Ő: - Megint!
Én: - Hova fér beléd ez a sok víz? Kap egy pohár vizet, megissza, majd így szól:
- Befért!

2008. 12. 10.

Mikulás utáni napokban:
Rohan ki a szobából:
- Anya, te kopogtál?
- Én.
- Óóóó!
(Mikulás előtti napokban csokit raktam ki az ajtó elé és bekopogtam, ő meg tátott szájjal csodálkozott, hogy itt járt a Mikulás, és hozott neki meglepetést :)

2008. 12. 25.
Karácsonykor tortát sütött az egyik családtag. Keve meglátta és elkezdett kiabálni:
- Nekem van szülinapom!!!

- Keve villával egyél, ne kézzel - szólok. Itt a villád.
- Ez az én villám? - kérdi
- Igen.
- Ez a villám McQuenn?

Mit csinálsz Keve? - kérdem. Az kávé, abban koffein van, nem ihatod meg!
- Kell nekem a koffein!!

Rajzfilmet nézünk, az egyik szereplő elkezd sírni. Keve megszólal:
- Biztos éhes!

A Kutyatár c. verset olvastam neki. Másnap hallom ám a szobájában játszik, és közben versel:
- Kutya-tár, kutya-tár, kutyafülű a madár!


2009. 01. 07.

- Jössz, Keve? - kérdem.
- Jövök, csak bénázok egy kicsit.

2009. 01. 20.

Filctollal rajzoltunk. Teljesen belemélyedve húzgálta a vonalakat, majd egyszer megszólalt:
- Anya, ez nem akar szép lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése