2013. október 15., kedd

Életmódváltás 4. nap


Ma egy nagy pohár citromos vízzel indítottam a napot. Állítólag remek zsírégető.
Találtam a szoójudit.hu-n egy négyhetes étrendet és onnan válogatok ezentúl, úgyhogy sajnos mostantól nem írom le, hogy mit eszem, mivel azzal törvényt sértenék.
Mostanában rengeteg teát iszom, természetesen édesítőszerrel, megpróbáltam, hátha, ne vesszen már kárba, ha már megvettem és bevált: így nem fáj tőle a gyomrom, talán mert nem olyan koncentráltan van benne, mint a pár evőkanál joghurtban.
Ma 45 percig beszéltem telefonon Niki barátnőmmel, nagyon szeretem őt, ez mindig jókedvet és lendületet ad, teljesen feltöltődöm ha beszélgetünk. Elárulok egy titkot is: harmadik babájával várandós. Szívből gratulálok neki.
Ebéd: mivel ráálltam a mérlegre (pedig megígértem magamnak, hogy hetente csak egyszer fogok) szóval ráálltam és nem fogytam még semmit. Ezért az előírt ebédnek csak a felét ettem meg. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése