2013. november 3., vasárnap

Fogkrém házilag


Gondoltam megpróbálok fogkrémet készíteni, nem lehet az olyan nehéz.
A sütőporról sokszor olvastam már, hogy fogfehérítő hatása van,  a kókuszolaj pedig antibakteriális hatású, már csak néhány ízesítő dolog kell hozzá, és kész is van a házifogkrém:
Arányaiban pedig így néz ki:
Két csomag sütőpor,
Két evőkanál kókuszolaj (lehet kókuszzsír is, az is folyékonnyá válik 24 fok felett),
és tettem bele még 5 csepp eukaliptusz illóolajat és 5 csepp grapefruit illóolajat.
Összekevertem, és hagytam, hogy ismét megszilárduljon. Még folyékonyan kipróbáltam, jól működött, bár akinek fontos a fogkrém habzása, annak kicsit fura lesz. Én már régóta nem hagyományos fogrkémmel mosok fogat, megszokható, hogy nem habzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése