2013. október 12., szombat

Életmódváltás 1. nap


Mint említettem, elkezdtem "életmódot váltani". Mert ugye, hiába a fogyókúra, az súlyt meg is kell tartani valahogy, ezért nem elég csak diétázni, aztán lesz, ami lesz, hanem máshogyan kell látni a világot is.
Nekem ezt a más látásmódot Szoó Judit Kilófaló étrendje hozta meg. Nem írom le az élettörténetét, aki kíváncsi rá a szoojudit.hu-n elolvashatja. Megrendeltem a weboldalán két szakácskönyvét, és elkezdtem azokból ételeket készíteni. Recepteket nem fogok feltölteni, hiszen az ő módszere adja nekem a lehetőséget, hogy fogyjak, nem fogok kitolni vele.
1. nap - Október 12. Szombat
A reggelim - reggelink - hamis kenyérből készült bundáskenyér volt. Megcsináltam az egy adag háromszorosát, a kölykök falták, tényleg nagyon finom. Amit nem vettem észre, hogy ő a receptben található mennyiségeket minimum két főre ajánlja...:)) Hú, mondom ez az életmódváltás nem is annyira gáz. :)
De az igazat megvallva nem is tudtam többet megenni, mint az előírt mennyiség, gondolom a kezdeti izgalom...
Másodszor fél háromkor ettem: 1 db almát és 2 cukormentes háztartási kekszet.
Fél hatkor vacsoráztam, párolt tengeri halat, párolt zöldség-mixet és kb. 10 dkg light majonézt. Teljesen eltelített, tudtam volna még enni, de tudom, hogy az az a bizonyos adag, amit már nem szabad megenni.
Nagyon szeretném, ha minden nap ilyen simán menne. Remélem lesz kitartásom. Sokat kell fogynom. Ha hetente fogynék 1 kg-ot, akkor is jövő tavaszra lennék készen. Úristen...
Na, mindegy, kitartás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése