2013. október 14., hétfő

Életmódváltás 3. nap


Reggeli: két extrudált kenyérszelet, 4 szelet párizsi, paradicsom, paprika
Tízórai: Váó! Ettem tízórait, de nem kellett volna. Jogjurt + alma + édesítőszer. Az édesítőszertől hányingerem lett (soha nem ettem még, évek óta mézzel ízesítek, főzök, sütök, de a KF életmódba ez sajnos nem illeszthető bele). Úgyhogy szerintem inkább maradok a nyírfacukornál vagy a kókuszvirág cukornál, azt már használtam korábban is, nagyon finom mind a kettő. A kókuszvirág cukor olyan isteni karamellás íze van. E
Ebéd: 20 dkg párolt csirkemell (kókuszzsíron kérget sütöttem rá és úgy ment a sütőbe, isteni finom, kívül ropogós, belül omlós, puha) párolt zöldborsó és répa 10 dkg.
Ma úszásra vittem a fiúkat, úgy terveztem, hogy előtte megvacsorázom és este már csak egy forró teát iszom.
Tévedtem: vacsorám: 1 extrudált kenyérszelet, két szelet csirkemell-sonka, 1/2 paradicsom, 1/2 paprika, 2 szelet mozzarella sajt.
A tea viszont kimaradt. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése