2013. október 24., csütörtök

Megint fogytam :)


Mar reggeli mérlegelésemkor büszkén jelentem, hogy 5 kg-mal mutatott kevesebbet a mérleg.
Az étrendemet ismét saját kútfőből merítem (rájöttem, hogy nem nagyon jön be a "megmondom neked, hogy mit egyél" szabály. Inkább megvettem Schobert Norbi: Norbi titok c. könyvét (a kódok miatt) és elkezdtem magam variálni az étrendemet.
Egy átlagos napi étrendem így néz ki:
Reggelire: virsli (1 db) vagy párizsi (6 dkg), - főtt tojással (1 db) vagy mozzarella sajttal (1/4) - puffasztott búzával (1 db) vagy extrudált kenyérrel (2 db) és paprikával (1db) vagy paradicsommal (1 db). Ezeket lehet nyersen is illetve összesütve is (persze pár csepp olívaolajon)
Tízórai: 10 dkg túró nyírfacukorral édesítve, esetleg valamilyen gyümölcs
Ebéd: Teljeskiőrlésű lisztből sütött palacsinta (pár csepp olíván sütve), nyírfacukros túróval, vagy belereszelt nyers almával szintén nyírfacukorral megszórva. Ebből 3 db.
Uzsonna: párizsi 3 szelet, egy puffasztott búzával.
Nagyjából ennyi. Meg persze sok folyadék. Teljesen elég ennyi, már nincsenek hirtelen rámtörő "mindjár éhen halok, gyorsan együnk valamit" érzéseim. Furcsa, mivel már 5 kg-ot fogytam, de ezt ugye rajtam kívül nem veszi észre senki. De az, hogy én azért tudom, olyan nagy lelkesedést és elszántságot képes szerezni, hogy már csak 1/3-adát teszi ki az az érzés az eddiginek , hogy  vajon sikerül-e végig kitartanom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése