2013. október 17., csütörtök

Életmódváltás 6. nap


Ráálltam a mérlegre. FOGYTAM 2,5 kg-ot!!! Határtalanul boldog vagyok.
És elkezdtem végre inni. (részegen az egészet sokkal jobban viselem - haha, na jó csak vicc volt, hiszen a legkisebbem még szopik)  Szóval folyadékot! Minden reggel úgy kezdem a napot (na jó, az állatok kiengedése, megetetése, gyerekreggelik elkészítése, tízóraik csomagolása, tornacucc vasalása, legkisebb pelenkázása, átöltöztetése - kb. ennyi - után), hogy megiszom egy nagy pohár citromos vizet.
Utána úgy gondoltam, hogy az édesség utáni vágyamat 1-1 pohár forró, mindenféle ízű teákkal fogom csillapítani. Úgy érzem ez bejön. Vettem vagy ötféle teát, és felváltva főzöm őket. Van zöldtea mangóval (ez isteni), meg fahéjas-almás, mézes, zöldteás-cseresznyés-bodzás, meg narancsos, stb.
Mivel úgyis itt a fűtési szezon és mi fával tüzelünk, a forró teával teli kannát csak ráteszem a kályha tetejére és így mindig rendelkezésemre áll a forró finomság. Amíg az iskolások nem érnek haza, mert onnantól kezdve mint a sáskák felfalnak, megisznak mindent. :))) Persze néha le kell venni a kannát kályháról, mert különben elfüstölne az egész. 
Ma a vacsora is kimaradt, így megint csak egy forró teával kapcsolódom be az apa-nagyfia dvd-nézésbe.
De holnap péntek, és megint itt egy teljescsaláditthonvan hétvége, Hurrá!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése