2013. október 16., szerda

Életmódváltás 5. nap


Ma volt az első megborulásom. Egész nap farkaséhségem volt.
Reggeliztem, tízóraiztam, ebédeltem. Az uzsonnát már kettőkor befaltam. Egy alma volt, de itt már nem bírtam visszafogni magam, nyírfacukorba mártottam az almaszeleteket...
Olyan erős kényszer jött rám, hogy enni, enni, enni, amilyet még nem éreztem.
Akkor megettem a vacsorát, pedig még csak négy óra volt. Aztán meg valahogy előkerült a diétás fagyi a hűtőből... De nem faltam fel az egészet, csak azért, mert a dobozra ráírták, hogy 100 g 162 kalória, egy adag pedig 81. Itt hamar rájöttem, hogy ezeknek az egy adag, az ötven grammot jelent, ami a fagyisdobozban levő fagyi tizede.
Öt után indultunk úszni, és teljes letargiában ültem a lelátón, és járt az agyam. Ennyi? Vége? Eddig ment?
Uszoda után még elvittem a kocsit a szerelőhöz. Utána bevásároltunk a családdal, addigra teljesen lehiggadtam. Tudtam, hogy ha hazaérünk megállom, hogy ne egyek semmit. És így is lett.
Pedig irdatalanul éhes voltam. És szomorú...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése