2013. október 29., kedd

Jelentem...


Még mindig kitartok, és egyre jobban bírom. Az első két hét után úgy éreztem, mintha teljesen kiszállt volna belőlem az erő. Alig bírtam elvégezni a feladataimat. Ezen szerencsére most már túljutottam. Tettrekész vagyok, a hétvégi betonozáshoz simán tudtam talicskázni a sódert, dobálni a keverőbe az anyagot. Mai reggelim zabpehely-lisztből (én daráltam) készült palacsinta (3 db) reszelt alma töltelékkel. Ebédre már mindjárt kész a sültcsirke (amit a kölykök tejfölös krumplipürével esznek - azért rakok bele tejfölt, mert sokkal krémesebb az állaga - még másnap is - és a tejföl valami isteni pikáns ízt ad neki) én pedig megkóstolom hozzá a múlt héten elrakott karfiol-savanyúságot.                                                                             Uzsonnára almát szoktam enni, vacsorára pedig egy virslit 1/4 mozzarella sajtot és egy szelet puffasztott búza szeletet, vagy extrudált kenyeret.
Attól tartok egy kicsit, hogy a szervezetem megszokja, hogy ennyi kalóriából kell ellátnia magát és egy idő után már nem fogok fogyni. De remélem ez azért még odébb van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése