2013. október 23., szerda

Ninja virsli


Eredetileg múmia kifli néven fut az interneten. Gondoltam mi is kipróbáljuk. Persze nálunk nem múmia lett, hanem ninja. (Keve és a ninjago mánia :))
Ezért néhányat zöldre kellett festenem. (ha valaki esetleg nem tudná a zöld ninja a legszuperebb az összes közül). Én a mindmegette.hu oldalról választottam receptet. Ezt
Recept:
Tészta:
- 50 dkg liszt
- 3 dl tej
- 1 dl olaj
- 2,5 dkg élesztő
- 1 teáskanál só
- 1 kávéskanál cukor

Dagasztjuk, duplájára kelesztjük.
Kinyújtjuk négyzet alakúra és kb. 1 cm-es csíkokat vágunk belőle, amit aztán feltekerül a virslire úgy, hogy az "arca" kimaradjon. A recept szerint tojás-sárgájával elkevert tejföllel lekenjük, én nem tudom miért mustár és tejföl keverékére emlékeztem, azzal kentem le és nagyon finom lett, úgyhogy azóta nálunk így készül.
180 fokos előmelegített sütőben sülnek, nekem 20 perc alatt készültek el.

Hiába a zöld ninja a világ legügyesebb harcosa, itt sajnos vesznie kellett:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése