2013. október 24., csütörtök

Béka próba


Keve úszótanfolyamra jár, ezt már említettem. Hétfőn elérkezett az 1. vizsgája: béka-vizsga. (a polip vizsga lenne az első, de ő azt átugrotta, nagyon ügyes Brigi néni szerint). Szóval béka vizsga: a "tanóra" végén a szülők odamehettek a ruhájukra húzott köntösben és megcsodálhatták gyermekük mit tanult ez alatt a bő hónap alatt. A vizsga a következőkből állt: Béka etetés, ami annyit jelent, hogy egy kétszázast kellett a medence aljában található béka formájú perselybe beledobni, persze szemüveg nélkül. (ez a vizsga díja volt, egyébként) Második próba: két medence alján elhelyezett játékot kellett felhozniuk, de egyszerre, egyiket a jobb, másikat a bal kezükben, szintén szemüveg nélkül. Aztán volt partról karikába ugrás, karika érintése nélkül kellett utána átúszni alatta. Volt háton siklás, hason siklás, volt gyorsúszás lábtempóval siklás. Nagyon ügyes volt mindenki. (képeket kettőt tudok feltenni, mivel az én középsőm, amikor nem rajta volt a sor, egész végig a víz alatt tartózkodott, meg ugye délelőtt sok képet tettem fel a blogképtárba, így mikor az uszodában széles mosollyal bekapcsoltam a gépet, már villogott a töltöttségi szintet jelző elem és két kép múlva ki is kapcsolt... - gondolhatjátok mit éreztem.
Itt éppen a sorára vár:
Az a folt, ott középen az én fiam...:)))

Mellettem egy apuka kamerával a kezében filmezte a történeseket, az anyuka pedig a medence széléről instruálta a gyereket: ide nézz szívem, most ide ülj szívem... Na jó, azért ilyen sem akarok lenni, de ez a két kép utáni lemerült fényképezőgép azért lelkileg megviselt. De majd legközelebb, amikor is jön a következő vizsga.
Lényeg: a lényeg, Keve minden próbát hibátlanul teljesített, egyszer sem kellett ismételnie (mindenkinek kellett, csak neki nem :P). Igazi kis "halacska" módjára viselkedett. (horoszkópja szerint).
Szóval, büszke voltam (vagyok) rá, és nagyon-nagyon gratulálok a sikeres béka vizsgához!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése