2014. november 30., vasárnap

Fusson, akit kergetnek? :)

Futni jó. Futni jó? Még kétkedem, bár megvallom, hogy ha pihenőnapom van, akkor hiányzik. És azt is megvallom, hogy amikor edzés nap van, akkor meg nem. :) Elindulni a legnehezebb. Ha már elindultam akkor jó, de ha hazaérek, akkor még jobb. :) Egyenlőre kóstolgatjuk egymást. Ő meg én. Viszont azt jó hallani, amikor a futós alkalmazás bemondja, hogy mennyit futottam, milyen gyorsan, és összehasonlítva megint egy kicsit többet, gyorsabban, mint az elmúlt héten.

Az is biztos, hogy a motiváció nagyon fontos, és hogy lássuk soha nem késő elkezdeni itt egy remek példa!!! És itt angolul még több információ róla. Minden tiszteletem az övé, nyugodtan vehetünk róla példát!!!
És mivel én zene nélkül nem nagyon tudom elképzelni a futást, ezért itt van néhány a kedvenceim közül. Lassabbak és gyorsabbak vegyesen, az elején célszerű lassabb számokat hallgatni, amikor pedig a vége felé közeledik az edzés, akkor igen sok erőt adhat, ha egy ritmusos kedvenc dübörög a fülünkbe. Hajrá!

Ez szerelem lett, első hallásra:
Avicii, Aloe Blacc - Wake Me Up

Ez is nagy kedvenc volt annak idején, érdemes elolvasni a kommenteket alatta :)))
Sarah McLeod: He Doesn't Love You

Ő meg a legújabb kedvenc, egyszerűen zseniális:
Mike Tompkins in The Deep

Ezt a nagyfiamtól "nyúltam". Szuper!!
David Guetta and Snoop Dogg

És ami a mai napig felpörget:
Brooklyn Bounce: The real bass

Kezdethez és a kitartáshoz is egy:
Majka, Curtis, Blr: Belehalok
Majka: Kiszavazó show

Papa Americano

Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I. Pharell Williams

És a nagy-nagy kedvenc Pharess Williams. Éljen az összes Gru (Despicable me) dal:
Pharell Williams: Fun, fun, fun
Pharell Williams: Just A Cloud Away
Pharell Williams: Prettiest Girls
Pharell Williams: Decpicable me

Ez ugyan nem futós zene, de szerintem zseniális, engem mindig megnevettet. Éjenek a minionok!!! :)

És egy másik nagy kedvenc: (erre aztán rázhatjuk a hajunkat és mehet a léggitár :)
Foreigner: Hot blooded

Queen-től jöhet bármi, itt van azért néhány kedvenc:
Don't Stop Me Now
Somebody To Love
I Want To Break Free
Bohemian Rhapsody

Ugye a felkészítő alkalmazás úgy néz ki, hogy egy perc futás után egy perc gyaloglás következik, és így váltakozva egyre több ismétléssel egymás után. Ha minket meglátna valaki, amikor éppen a gyaloglós szakaszunkat nyomjuk teljes sötétben az utcán, akkor szerintem elkezdene futni az ellenkező irányba :) Ugyanis akkor a nem létező mikrofonunkba fennhangon énekelünk, persze mindenki azt, ami a fülébe szól és hol ugrálva, hol riszálva haladunk, mutogatunk, rázzuk a fejünket, léggitározunk és bulizunk a zenére.

És itt van néhány a 15 éves nagyfiam (vagyis a futótársam) kedvencei közül. Egyébként Keve is eljár velünk néha, nagyon büszke vagyok rá. (persze még néha fontosabb a mese, de ez így van jól. Azért legalább háromszor már ő is sportol egy héten. Kétszer úszik, és egyszer biztosan eljön velünk futni.)


David Guetta & Chris Brown & Lil Wayne - I can only imagine
David Guetta feat Kid Cudi - Memories
David Guetta - Sexy chick
Knife Party - Bonfire
Nicky Romero - Toulouse
Gran Turismo 2 Intro [The cardigians - I am losing my favourite game remix]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése