2014. november 21., péntek

A versfelelet margójára:

Hazajött, mondanom sem kell, hogy az első kérdésem: Na, mi volt a verssel?
- Nem ötöst kaptam... - mondta ő szomorúan.
Már éppen nyitottam a számat, hogy valami vigasztalót mondjak, erre ő rámnéz nevetve:
- Hanem csillagos ötös lett, anya!!!
Mit ne mondjak, teljesen elhittem!
És ha már dicsekszem, akkor legyen teljes: az eddigi felelők közül egyedül ő kapott csillagos ötöst!!! :)
Nagyon büszke vagyok rá, nagyon sokat gyakorolta, de lám, meglett az eredménye! Hibátlan!


2 megjegyzés:

  1. Olyan jo olvasni a blogot, mintha nem is lennek annyira messze. Nagy gratulacio Kevenek!!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen az érintett nevében. Pont erre gondoltam én is, amikor úgy döntöttem, hogy videókat is fogok feltenni. Így kicsit olyan, mintha egy szobában lenne a család...

    VálaszTörlés