2014. november 30., vasárnap

Puding helyett, de most már avokádóval

A múltkori pudingos bejegyzésben szereplő receptet elkészítettem, de most már avokádó is került bele. Hát, mit mondjak, zongorázni lehetne a különbséget. Egy igazi krémes, selymes, csokis finomságot kaptam.

Szóval, fogtam a két darab avokádómat és legelőször is a mag mentén egyszerűen kettévágtam őket:


Utána egy kanál segítségével kipattintottam belőle a hatalmas magot, aztán egészen egyszerűen a vékony héj mentén kikanalaztam belőle az gyümölcshúst. Amit egyébként Keve is és Nimród is nagyon sokat evett még babakorában, akkor párolt fokhagymával pürésítve adtam nekik és mindkettő imádta. 


Erre rákarikáztam a banánt és hozzáadtam a többi hozzávalót is:


És végül az egészet (mivel nincs aprítógépem - már - esetleg még? - ugye jön a Jézuska nemsokára....:) ezért botmixer segítségével pürésítettem a hozzávalókat:


Itt most a tálkákba szedjük és hűtőben kidermesztjük rész következett volna, de ez nálunk kimaradt. Helyette a tálkákba szedtem a gyereknek, a nagy tálat pedig az ölembe véve nekiálltunk kóstolni, és khhmm, megmondom az őszintét el is fogyott mind...


Apa is megkóstolta, neki nem jött be, Nimród viszont kétszer repetázott belőle :)


Kérek még, anya! Ilyen finom lett :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése