2014. november 21., péntek

Mikulás volt a kádunkban

Hajvágás volt tegnap. A középsőnek és a kicsinek még hajnyíróval készítem a sérót (Olivérnek már ollóval, mert ugye ő kamasz, és mint olyan a cikizés elkerülése végett nem nézhet ki akárhogy :) A hajnyírós nyírásnál viszont a kis bökős hajdarabkák mindenhová beférkőznek, ezért én meztelenül szoktam nyírni a kisebbeket. Mármint hogy ők meztelenek, nem én :) Utána pedig gyors zuhanyzás a hajdarabkák eltávolításának céljából és ez után pedig nagy kádfürdőzés. Habbal, autókkal, dínókkal, felfújható halakkal, ahogy azt kell. Ez a motiváció, hogy a három éves is nyugodtan végigülje a nem éppen kellemes procedúrát. (igen, vicces, fürdéssel, vagyis inkább pacsálással rá lehet őket venni bármire :)
Tegnap viszont még a hajnyíró is szarakodott, ezért néhány percig úgy nézett ki, hogy Öcsiből punk lesz. Legalábbis délutánig, míg nem tudok másik hajnyírót szerezni. De aztán nagy nehezen, tincsenként, és kézi rásegítéssel végül is sikerült letolni a frizuráját.
Ezután jött a habosfürdő, ahol Nimród megint hozta a formáját: Szakállat gyártott magának a habból és elkezdett kiabálni: - Én vagyok a Mikulás! Boldog karácsonyt!


Egyébként nagyon rá van pörögve erre a Mikulás dologra. Nagyon várja, mindennap elmondja, hogy mikor jön már el hozzánk, mert ő találkozni szeretne vele :) Úgyhogy az idén biztosan vendégül látjuk a Mikulást, a ruháját ugyanis már megszereztük... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése