2014. november 26., szerda

Brokkoli valami

Krémlevesnek indult, de mivel nem volt itthon megfelelő mennyiségű mandulatej, ezért inkább főzelékes állaga lett. Úgy készült, hogy a még fagyos brokkolit a mandulatej kíséretében elkezdtem kiolvasztani. Közben dobtam hozzá fokhagymagerezdeket is. Amikor a brokkoli megpuhult, botmixerrel pürésítettem. Azért nem írok pontos mennyiségeket, mert teljesen ízlés kérdése, hogy mennyire legyen fokhagymás illetve milyen legyen az állaga. Míg a brokkolim puhult, addig kockákra vágott kolozsvári szalonnát pirítottam és a végén a kimert brokkoli (hát, legyen inkább főzelék) tetejére dobáltam őket, és meglocsoltam a kisült zsírjával is. Sót, ha kell, akkor ezek után lehet bele tenni, mivel a szalonna elég sós. Nekem pl. nem is kellett utána sózni. Biztosan fogok még ilyet készíteni, mert írtó finom lett. (mutatja ezt az is, hogy apa is rendesen rájárt, pedig neki palacsinta is volt az ebédhez :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése