2014. november 10., hétfő

Szellembuli

volt az iskolában. Aki akart, jelmezt ölthetett és úgy vehetett részt a játékos vetélkedőkön. Keve azt kérte, hogy mi is készítsünk jelmezt, méghozzá zombi szeretett volna lenni. Úgyhogy délelőtt, még ő iskolában volt, törtem a fejemet, hogy hogyan is álljunk neki a zombikészítésnek. Előszedtem a rég nem használt smink-készletem, és sajnálatos módon vettem észre, hogy a múltkori Jack Sparrow, illetve Mr. Irdatlan jelmezek készítéséhez vásárolt fekete szemceruzám eltűnt. Na, de ugye fával tüzelünk, van korom és ha beizzik a fa, akkor van szén is...
Igen, a kályhából kiszedett, lehűtött, elszenesedett fával kentem ki a gyerek arcát. Aztán már csak egy kis zöld kellet (a romló hús-szín miatt), meg egy kis barna, illetve egy kis piros szájfesték a vér miatt, illetve ereket mintáztam sima táblafilccel három helyen az arcán és kész is lett. A ruha pedig úgy készült, hogy apjának egy rég nem használt kötött pulóverét feláldoztuk, levágtuk az ujját ollóval, azt ráhúztuk a lábára. Mivel a pulcsi térd alá ért, ezért úgy látszott, hogy feslett nadrág van rajta (mivel a kötött cucc a vagdosástól elkezdett bomlani) A pulcsit magát megszaggattuk, bevagdostuk, hogy szintén jól elhasználódótt benyomást keltsen. A haját pedig zselével igazítottuk viseltesre. Ez lett a végeredmény, amiért a legijesztőbb jelmez kategóriában első díjat is nyert :)

És egyébként ugyan nem lakunk messze az iskolától, de így ment végig az utcán :)))




Kár, hogy videót nem csináltam belőle, frenetikusan hörgött hozzá :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése