2014. november 27., csütörtök

Puding helyett:

Vágytam egy kis édességre, és akkor beugrott, hogy  a Stahl magazinban, paleos pudingot készítettek.

Hozzávalók:
2 érett avokádó (kb. 30 dkg) meghámozva, kimagozva
2 evőkanál kókuszolaj
4 evőkanál nyírfacukor
csipet só
5 evőkanál cukrozatlan kakaópor
1 nagy érett banán, meghámozva, vasag karikákra vágva.
A hozzávalókat késes betétű robotgépben krémes állagúra dolgozzuk. Egyszer átkeverjük, hogy az edény oldalára tapadt kakaóport is beledolgozzuk. A krémet 4 db 2 dl-es tálkába adagoljuk, majd a hűtőben kidermeszjük.

Nagyon jól hangzott, de mivel éppen nem volt itthon avokádó (:)), gondoltam, megpróbálom anélkül.
Ez adta az ötletet, ehhez a pudinghoz:
Tettem bele banánt, kakaóport, eritritet és egy kis mandulatejet. Ezeket jól összepürésítettem botmixerrel és kész is lett a "pudingom". Állagra kicsit folyósabb, mivel az avokádó a krémességét adta volna a pudingnak. Nem mondom, hogy ez lesz a kedvenc édességem, szerintem avokádóval biztosan sokkal-sokkal finomabb lett volna. Úgyhogy legközelebb az eredeti receptet fogom kipróbálni.
Nem beszélve arról, hogy akkor egy teljesen puding állagú krémet kapok majd, amit szerintem én sütemények töltésére is fogok használni.



A recept forrása: Stahl magazin 2014. ősz



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése