2014. április 9., szerda

Házi "sajtkrém"


A gasztrotipp.hu oldalán olvastam az eredeti receptet, aztán ezt vettem alapul a következő krémekhez:
Magában is finom, de pl. zúzott fokhagymával, vagy apróra vágott fűszernövényekkel (pl. petrezselyem, snidling, csombor, majoranna) esetleg apróra vágott paprika, paradicsom, uborka. Lehet belőle édességhez krémet készítni. Jöhet minden, kinek mi a kedvence.
A recept pedig roppant egyszerű: fogunk annyi doboz tejfölt, amennyi krémet tervezünk elkészíteni. Egy tiszta textilpelenkával kibélelünk egy szűrőt (én a tésztaszűrőmet szoktam használni) beleöntjük a tejfölt, a szűrőt egy edénybe állítjuk, amibe majd a leve fog kicsepegni, és az egészet két napra beletesszük a hűtőbe. Mascarpone jellegű krém lesz belőle, de a fenti sajtkrémnek elkészítve pirítóssal is isteni. Magában pedig grillpartynál a húsok és a grillezett zöldségek nagyszerű kiegészítője.
De használtam már mascarpone helyett is, ott is megállta a helyét. (édesen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése