2014. április 1., kedd

Járgányok, amik ehetők


"Lőttem" a kék-piros hipermarketben egy teherautó-sütő szilikonformát. Nagyon jópofa - olyan Cimbi szerű járgányokat lehet vele sütni. Hát igen, akinek kisfia van - pláne három, na jó kettő, a harmadik már kész kamasz - annak feltétlenül meg kell szereznie ezt a sütőformát.
Ma kipróbáltuk, isteni finom meggyes-csokis piskótát sütöttünk benne. A piskóta sima hat-tojásos piskóta volt (amióta Szoó Juditnál olvastam, hogy ő bizony nem választja szét a tojásokat, ha piskótát süt - egy cukrásztól tanulta - azóta én sem teszem. Semmiféle különbséget nem lehet észrevenni a piskóta állagán, ízén, csak a macera kevesebb, és valljuk be egy kisgyerekes háztartásban az nem utolsó szempont.)
Tehát egy tálba beleütjük a tojásokat, a cukrot (ahány tojás, annyi evőkanál cukor, tehát jelen esetben hat tojás és hat evőkanál cukor) és kb. 5-6 percig a legerősebb fokozaton verjük, hogy teljesen kihalványodjon a színe. Itt jön bele a sütőpor, én egy teáskanállal tettem. Ha ez kész, akkor 6 evőkanál lisztet teszek bele (szintén ugyanannyi evőkanál liszt kell, ahány tojás) folyamatos, de már gyengébb fokozaton történő keverés mellett.
Ha teljesen elkevertük, nincs benne csomó, akkor jöhet az ízesítés. Jelen esetben ez magozott meggybefőtt és csokidarabok voltak. De persze itt is csak a fantázia szabhat határt a variációknak.

Ez volt a reakció, amikor meglátta a süti autókat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése