2014. április 6., vasárnap

Elkészült a kerítés


A kutya-gyerek ellenes kerítés elkészült és csodaszép lett. Így most már nyugodtan növögethetnek a palánták. A retek (négyféle) már mind szépen kikelt, a spenót is elkezdett bújni. Elvetettem az uborkákat, a patisszont, elduggattam a hagymákat (lila, vörös, fehér), a fűszerkertet televetettem bazsalikommal (alacsony bordó színűvel, fahéj illatúval, citrom illatúval, és magas törzsűvel is, nagyon kiváncsi vagyok a fahéj illatúra :)), fodros petrezselyemmel, kaporral, büdöskével (ez majd jól jön a paradicsomok mellé, ugyanis a fonalférgek, amik a paradicsomot megtámadják, nem bírják a, hogyismondjam -  illatát? - szagát, na - és ezért fogok közéjük palántázni belőle). Elvetettem még a cukkinit (csíkosat), vetettem rukkolát.
És az egész ágyás beteríttem istállótrágyával. Mivel ősszel kellett volna megtrágyázni a területet, de akkor még csak gondolati szinten volt meg bennem ez a játszótér-költöztetés, ezért ez elmaradt, a talajnak viszont kellett valami löket. Bár a megmaradt bontatlan és lejárt darált kávét, tojáshéjat elszórtuk a területen, és apa így rotálta fel, szépen belekeverve a kávét és a tojáshéjakat, a zacc is csodákat művel a növényekkel, gondoltam, akkor miért ne szórhatnánk bele a kávét is. De azért az istállótrágya az mégiscsak istállótrágya, na!
Még maradt tavalyi esővizünk, (pedig hogy utáltam, hogy minden sarkon két, három, négy műanyag többszázliteres hordó áll, most meg milyen jól jön, hogy esővízzel tudom locsolni a veteményest. Köszi, apa!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése