2015. február 9., hétfő

Amikor gyorsan kell valami finomság:

paleo mákos süti alaprecept juttatta eszembe ezt a sütés nélküli édességet. Meg a régóta fennálló szénhidráthiány :) A lényege az, hogy reszelt almát és darált, eritrittel édesített mákot rétegezzünk egy kehelybe, és gyorsan megegyük :)
Én erre a célra három közepes almát reszeltem le, és kb. 20 dkb mákot daráltam. A kehely aljába tegyünk reszelt almát, amennyi szépen beteríti az alját, ezt szórjuk meg az eritrites darált mákkal, aztán megint alma és így tovább, amíg el nem fogy a hely, vagy az alapanyag.



Nekem nagyon ízlett, de ez lehet, hogy csak a húsz napja tartó ketogén diétámnak köszönhető :) (erről majd bővebben a hónapfordulóban írok)
Apának, aki egyébként mákimádó nem jött be, ezért sajnos kénytelen voltam másnap megenni az ő adagját is:) Naggggyon-naggggyon durcás voltam érte, elhihetitek :)))



Szóval egy szó, mint száz, ez egy remek édesség arra, hogy megjutalmazzuk magunkat, amiért már régóta kitartunk a diétánkban. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése