2015. február 25., szerda

A naptár, amitől levelet kaptam :)

Azt már említettem korábban, hogy az unokahúgom már évek óta kint él Angliában. Nemrég a tesóm és az unokaöcsém meglátogatta őt kint, és akkor küldte nekem ezt a nagyszerű naptárat.
Amit a vendégeink egyöntetűen nagyon szuper ötletnek tartanak, így a család programja átláthatóvá válik!
Én is szoktam "hasonlót" gyártani itthon - értsd: post-itekkel teliragasztom a falat, hogy kinek mikor, hová kell mennie, de ez a szuper naptár megoldotta a "hová lett a Keve szerdai cetlije?" kérdéseket, amikor is a post-it ragasztója megunja a tapadást és elengedi magát.
Itt pont öt oszlop van, így Nimródnak is jutott egy :), ugyanis annyi, de annyi bokros teendője akad, hogy kénytelen vagyok neki is naptárban vezetni a dolgait, nehogy valami kimaradjon :D.
Kaptam még illatgyertyát is, (ééééééééééééééééélljeeeeeeeeeeeeeennnn!!!!) mivel gyertyamán vagyok, ez tökéletes ajándék bárhol és bármikor:) Még kaptunk névreszóló köveket, és rengeteg tengerpartról gyűjtött  kagylóhéjat is. Ezek pedig a fürdőszobát díszítik.
Nagyon-nagyon köszönjük-köszönöm!!!








És ami a legérdekesebb: a NIMI neve fejjel lefelé olvasva IWIN, amit ugye a pozitívan gondolkodók I win-nek olvasnak... :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése