2014. július 15., kedd

Kemencés folytatása


Imádom a tulipánt. Nemcsak a virágot, hanem mint ősi magyar motívumot is. A teraszunkat is tulipános deszkázás díszíti, úgy gondoltam, hogy jól fog mutatni az északi oldal deszkázatán a kemencés helyiségen is. A tulipánt én rajzoltam, apa kivágta dekopírfűrésszel a felét, aztán egyszer a deszka bal oldaláról, egy pedig a jobb oldaláról vágta ki, így ha a két deszkát egymáshoz fordítottuk, akkor a két fél tulipánból lett egy egész.
Megterveztem a deszkázat alját, amit mikor meglátott kicsit hátrahőkölt, és próbált alkudozni, hogy nem lehetne inkább egyenes? De aztán beismerte ő is, hogy így tényleg jobban mutat, és végül is csak egyszer kell megcsinálni. Három délutánunk ment el vele, de megérte, szerintem:

Íme, itt a pad:

A tulipánok:
És egy merengő :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése