2015. március 19., csütörtök

Már a hajnalok is másak...

Érezni, hogy teljes hangerővel itt van a TAVASZ!!!! Bár a hajnalok még csípősek, de azért már illatban, hangban, érzésben teljesen más ez az időszak.

Képekben:

Reggeliző (hajnalizó :)  kecskéink :)


A szomszéd kert egyik fáján ült a rigó és csodszépen dalolt. Megmelengette a szívemet, annyira hiányzott már a madárdal, olyan jó volt hallani :)


Nimród hajnalban kijött utánunk, és a kanapén folytatta az alvást :)


Kevéhez órát lehetne igazítani. Ébresztés nélkül kel hat óra magasságában :)
Igaz, akkor még ilyen:
Jön a dinoszauruszos takarójával a bebújik Nimi mellé.


Olivér ilyenkor már a  buszra készül... Minden nap van nulladik órája, ez azt jelenti, hogy 5.30-kor fel kell kelnie...
Az alvást hétvégén pótolja, volt már olyan, hogy nem ébresztettük délelőtt és délután négyig simán képes volt aludni :)) Hiába, kamasz...


Szeretem a hajnalokat, főleg tavasszal. Az emberek még alszanak, a madarak pedig gyönyörűen dalolnak. A kávé lefőtt, kókusztejjel ízesítem és bekucorodom a kedvenc fotelomba és vagy ide írogatok, vagy olvasgatok, esetleg a tennivalókat tervezgetem, jegyzetelem.
 Ilyenkor még nagyon lassú minden, van idő a pillanatokra. És én meg is ragadom őket, mert olyan hamar elillannak és kezdődik a napi pörgés...
De aztán másnap újra van lehetőségem magamba nézni, lelassulni, gondolkodni egy kicsit befelé fordulni. Néha semmi kedvem felkelni a puha, meleg ágyból, de aztán amikor kint mindent elrendezek és jön az én egy órám, akkor már nagyon örülök neki, hogy mégis megtettem. 
Ja, és még valami: soha nem nyomom be a szundit a telefonomon :) Ahogy csörög, már pattanok is, mert lehet, ha elkezdenék agyalni rajta, akkor nem menne ilyen könnyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése