2015. március 10., kedd

Házi paleo fagyi


Hazafelé a fagyifesztiválról a neten gyorsan megnéztünk egy paleo-fagyi receptet és hazaérve el is készítettem.

Én így készítettem:

Hozzávalók:

  • 2 db banán
  • 2 dl kókusztej, vagy mandulatej
  • 1 evőkanál méz
  • 20 dkg fagyasztott gyümölcs, felengedés nélkül!!! (eperrel, szederrel és málnával próbáltuk)
A nem paleósok próbálják ki úgy, hogy a mandulatej helyett cukrozatlan habtejszínt tesznek bele (Hulala), én a többieknek úgy csináltam. Nagyon nagy sikere lett, a tejszín valami isteni krémességet ad neki!
És a fagyasztást kihagytam, mivel már nagyon fagyiéhes volt a bagázs, de így is finom lett, sőt!

A hozzávalókat egy tumixgép segítségével krémesre turmixoljuk. Jótanács: a folyadékot öntsük alulra, különben a fagyott és darabos gyümölcsök megakasztják a turmix kését, és nem fog elforogni. Ha mégis megtörténne, akkor kapcsoljuk ki, egy kanál segítségével keverjük át, hogy a folyadék újból le tudjon folyni a késekhez és indítsuk el. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése