2014. augusztus 27., szerda

Nimród

Újabb gyöngyszemek születtek Nimród szájából:

Kint a földön:
- Nimród, miért sírsz? - kérdezem
- Elszakadt a lábam - feleli hüppögve.

Motorversenyt játszottak, Keve bringával, Nimród kismotorral. Nimród egyszer csak felborult, nagyot esett, de még fekve odakiáltott nekem:
- Anya, kiestem a versenyből.
- Igen, szó szerint, kisfiam :)



És megszületett a döntés: még egy évet marad itthon velem. Azt hiszem jól átrágtam minden lehetséges kérdést, sokat olvastam a neten mások döntését, és annak következményeit. Mindenki, aki otthontartotta a gyerkőcét még egy évig, egyöntetűen azt mondta, hogy nem bánta meg, sőt. A másik kérdéses dolog, hogy maradhat-e ebben a csoportban, ha csak jövőre megy, az is megoldódott. (végül ez miatt döntöttem úgy, hogy marad itthon velem) Felhívtam a vezető óvónőt, és megkérdeztem. Nagyon segítőkész volt, és nagyon hálás vagyok neki, mert elmondta, hogy mit kell tennünk, hogy Nimi a létszámban maradjon. 
Úgyhogy Nimród halacska (a jele is maradhat :) 2015-ben kezdi meg lépteit az óvoda rögös útján :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése