2015. január 28., szerda

Kesudió tejföl

Én is kipróbáltam, és nagyon-nagyon finom. Az elkészítése roppant egyszerű. Kesudió, víz és egy turmixgép kell hozzá. A kesudiót beleöntjük a turmixgépbe, felöntjük annyi vízzel, amennyi ellepi, majd a turmixgép segítségével krémes állagúra mixeljük. Ízlés szerint sózzuk, ha szükséges. Ennyi.
Illetve láttam olyan receptet is, amibe tettek 2 evőkanál kókuszzsírt, gondolom attól még krémesebb állagú lesz, majd kipróbálom úgy is.
A felhasználása pedig megegyezik a tejföl felhasználási lehetőségeivel. (tehát el lehet édesen is készíteni)  Én a tojássalátához kevertem hozzá, ami a következő összetevőkből állt: főtt tojás felkarikázva és vöröshagyma apróra vágva. Ezt egy nagy üvegtálban összekvertem, sóztam, és nyakon öntöttem a kesudió tejföllel. Nagyon finom lett. Annyira, hogy a család többi tagja is ezt ette...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése