2015. január 8., csütörtök

Havi jelentés 3. és 4. hónapról

Igaz, hogy még van két nap, hogy a negyedik hónap is leteljen, de szerintem már semmi lényeges változás nem fog történni ennyi idő alatt. A két hónap mérlege, jobban mondva a harmadik hónapé mínusz 1 kg. És ez azóta stagnál. De! Ugyan nem eszem még most sem mást, csak amit a paleo életmód megenged, viszont nem is számolgatom sem a kalóriákat, sem az adagokat. Annyit eszem amennyi jólesik. És bármikor. Van, hogy este tízkor nekiállunk filmet nézni és én közben elropogtatok egy nagy zacskó szotyit. És még karácsonykor sem híztam egy dekát sem, (csak paleot ettem akkor is) pedig olyankor az ember hajlamos többször és többet enni, főleg ha vendégségbe megy, és estére meg vendégeket vár, mint ez nálunk is történt.
Szóval arra az elhatározásra jutottam, hogy előről kezdem Posta Renáta 30 napos paleo diétáját. A futással viszont nem tudom mi lesz. Este szoktunk menni, de annyira nagy a füst az utcákon, a kémények csak úgy ontják a füstöt, hogy vannak olyan méterek, hogy nem tudunk levegőt venni. Már arra is gondoltam, hogy addig beíratkozunk egy konditerembe és futópadon futunk, vagy többször eljárunk úszni. Esetleg elmegyünk a falu határáig, és ott futunk. (:O) Vagy, hagyjuk a futás tavaszra, és itthon fogok tornázni, ami ugye kétesélyes, hogy lesz e kitartásom minden másnap nekiállni, mikor itt vannak a gyerekek, jó meleg van, apa filmet néz, és különben is, majd holnaptól... :)) Még megrágom a dolgot, aztán jelentkezem. Addig is a lényeg, hogy ugyan nem fogytam az elmúlt két hónapban szinte semmit, de mikor Kevét vittem orvoshoz kétszer is megdícsértek, hogy Úúúúú! De sokat fogytál. Azaz lehet, hogy nem fogytam kg-ban, viszont a futásnak és az úszásnak köszönhetően formálódtam. Remélem. Szóval hajrá, kitartás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése