2015. január 16., péntek

Nimródszáj

A Mimik már csak ilyenek: :)

Villával bökdösi a szilvakompótot az ebédnél.
- Anya, összeböktem a szilvámat - mondja.
- Mert a Mimik össezbökik a szilvájukat...

- Kérek még szilvát! - mondja utána
- És a husit mikor eszed? - kérdem
- Két hét múlva - vágja rá azonnal.

2014. december 17.

- Anya, kiborítottál! - mondja, mikor a lábamnak támaszkodott, én meg elvettem, és ő eldőlt.

Sül a palacsinta, odajön és megkérdezi:
- Mit sütsz a gyerekeknek?

2014. 12. 23.

Halat ettünk, ő a késsel próbálta felvágni a sajátját. Mikor sikerült, megszólalt:
- Levágtam a combját, látod?

Odahoz hozzám egy Java-játék darabot.
- Kéred? - kérdi
- Igen - felelem
- Akkor szeresd, öleld, puszilgasd!

2015. január 4.

Reggelinél. Fogja a poharat és megszólal:
- Igyunk a mi urunkra!

Játék közben, mikor valami nem a tetszése szerint alakult:
- Tiltakozom!!

Este mesélés közben megálltam, hogy lapozzak, errő Ő:
- Köszönöm, folytasd!!

Mesélés után:, rámnéz, szerelmesen és megszólal:
- Szeretem a szádat, ahogy beszélsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése