2014. szeptember 16., kedd

Újra úszunk

Hétfőn elkezdődött az úszásoktatás Kevének, így nekem is visszajött a heti háromszori úszás. Ez már nagyon  rámfért, ugyanis a nyáron felszedett két kiló igen erőteljesen ragaszkodik hozzám :)
De majd most! Háromszor járok egy héten, kétszer a Kevével, egyszer az Olivérrel, akinek a gerincferdülése miatt muszáj úsznia. Egyébként a múlt héten voltunk kontrollvizsgálaton a doktorunknál, akihez évek óta járunk, és nagyon megdicsérte az Olivért. Azt mondta, hogy jövőre még menjünk kontrollra, aztán szerinte nem is lesz szükség további megfigyelésre. Azt mondta, hogy nagyon látszik rajta, hogy kétszer úszik egy héten. Most majd velem egyszer, meg a sulival egyszer. (igen, középiskolában van úszás óra :)

Holnap lesz egy hete, hogy elkezdtem liszt-cukor-tej mentesen étkezni, vagyis a Paleolit életmódot folytatom. Muszáj voltam valamit találni magamnak, mert a végén már a kalóriaszámolás sem volt jó, megállt a fogyásom. Azt meg ugye, hogy az ember hónapokig önmegtartóztatásban él, az valahol vissza fog ütni. Nem lehet egy életen át diétázni, úgyhogy mindenképpen valami olyat kerestem, ami életmódváltás, de nem csupa megszorítás. Egyébként nem gondoltam volna, hogy ez nekem ennyire bejön! Nem hiányzik a tej, (pótolható növényi tejekkel), nem hiányzik a kenyér, (ez is pótolható valamennyire maglisztekkel, ezt én még nem próbáltam) És ugye cukrot már évek óta nem használok. És végre visszakaptam a mézet! Ugyanis ez az életmód mértékkel megengedi. Nem írom le, hogy mit ehetünk és mit nem, akit ez behatóbban érdekel látogasson el Szendi Gábor honlapjára, ő számos könyvet is írt a témában.

Szóval, holnap lesz egy hete, majd referálok, hogy mennyi az annyi :). De azt elöljáróban elmondhatom, hogy ez tényleg nem diéta. A fogyás csak az úgynevezett "mellékhatása" a dolognak. Ez az életmód egy csomó bajra, betegségre megoldás. Én az elmúlt egy hét alapján elmondhatom, hogy elmúlt a hirtelen vércukorszint ingadozásom, amikor is az ember azt érzi, hogy ide nekem a fél hűtőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése