2014. szeptember 18., csütörtök

Paleocsinta

Nálunk állandó a palacsintáért való rajongás. Egyszerűen a nap bármelyik szakában, akár több napig zsinórban is képesek megenni. Nálam a liszt és tej kiiktatása miatt ez most nem ehető dolog, de létezik Paleós palacsinta is, egyszerűen paleocsinta néven fut a neten. Én ezt a receptet használtam.

Recept:
Hozzávalók: 2 tojás, 1 banán, vanília-aroma vagy fahéj, kókuszzsír.

A két tojást és a banánt botmixerrel összedolgoztam, amíg egy híg masszát nem kaptam. Ezt ízesítettem fahéjjal. Kókuszzsírt melegítettem egy serpenyőben és merőkanállal beleadagoltam a masszát. Arra kell figyelni, hogy mivel ez nem igazi palacsinta, ha túl nagyot akarunk belőle sütni, akkor fordításnál egyszerűen szétmálik. Ezért én kb. 10-12 cm-es korongokat sütöttem, amikor az egyik fele szépen megsült, akkor egy lapos teflonfordítóval átpördítettem őket a másik oldalukra, és azt is megsütöttem.
Nekem nagyon ízlett, nem hasonlít ízben a hagyomásos palacsintára, úgyhogy azt az ízt ne várja tőle senki. Finom, édes, inkább olyan, mintha valamiféle süteményt ennék.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése