2014. szeptember 22., hétfő

Születésnap 1. felvonás

Mivel nálunk két gyerkőc is szeptemberben született (hat nap különbséggel - Nimród 21-én, Olivér 27-én) ezért a családnak egy nagy közös szülinapi bulit szoktunk tartani, valahol a két dátum között. Persze itthon mindkettőt megköszöntjük a saját napján, nehogy valamelyik is rosszul érezze magát, hogy osztozkodnia kell valakivel a legfontosabb ünnepen. Az idén ez máshogy alakult, Nimród születésnapja vasárnapra esett, ezért ekkor tartottuk a bulit, Olivérnek a születésnapjára pedig a szűk családi ünneplés marad. De mivel ő 15 éves lesz most szombaton, ezért neki ez már nem jelent problémát :) (kamaszodik, és ehhez híven imád egyedül a gondolataival semmit csinálni :)
Úgy terveztem, hogy Nimródnak kukásautó-tortát készítek, Olivérnek pedig kártyalap-tortát. De most nem a   közös bulira sütöm meg mindkettőt, mert az úgy sok lenne (tavalyról tapasztaltuk), hanem a kukásautó lesz a bulin, a kártya pedig Olivér saját születésnapjára.

A kukásautó tortát egy jól faragható piskótából készítettem,  és csokikrémmel töltöm. A borítás megint csak a szokásos viasz lett a  Lenke-torta oldalról. És a csokikrémet is innen választottam. (tényleg nagyon finom)

Ennyire még soha nem bénáztam tortakészítésnél, de azért egészen tűrhető lett a végeredmény. A borítás most nem sikerült túl jól, több helyen is eltört a viasz, ezért van keret pl. az ajtó körül.





Ezt Kevétől kapta az ünnepelt, saját készítésű Makk Marci :)


A lényeg: Nimródnak hatalmas örömet szerzett a kukásautó torta:




Tőlünk futóbiciklit kapott, itt "segít" apának összeszerelni :)


És már száguld is vele az udvaron:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése