2014. szeptember 16., kedd

Kevétől - nekem

Keddenként a Kistérségi Tanuszodába jár a középsőnk úszásoktatásra. A múlt héten látott ott egy trombitavirágot lehullva, felvette (egyébként mindent felszed a földről, és hazahozza, nem győzöm erről leszoktatni) játszott vele, és rájött, hogy ha lehullik róla a szirom, akkor olyan, mint egy tulipán. Erre az én kisfiam felírta (:)) magának itthon, jövőhéten kedden feltétlenül kell ilyet hazahoznia. (utólag mesélte, hogy ne árulja el a meglepetést)
Ugyanis ajándékot talált ki belőle, nekem...
Hazajött ma a suliból és a szokásos, anya, mit főztél helyett besurrant a szobájába és percekig molyolt valamivel. Aztán az arcán széles mosollyal kihozta ezt:


Először azt hittem, hogy az iskolában készítették technika órán. De nem. Ez a ő fejéből pattant ki. Szerintem zseniális. Fogpiszkálót bökött a virág vacokjába, és a fogpiszkálóra pedig papírból egy levelet ragasztott, és zöldre színezte. Annyira elámultam, hogy ilyen fantáziája van, képes még a lehullott virágdarabokból is a lehetőséget meglátni :)


Mondjuk Ő mindig is egy kézműves kiskrapek volt. A nagyapjának például fakanalat faragott a születésnapjára. Ha valakinek születésnapja vagy névnapja van, akkor Ő biztosan készül valami sajátkezűleg készített meglepetéssel :) Imádom! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése