2013. december 15., vasárnap

Öblítő házilag


Régóta nem használok sem mosóport, sem öblítőt. Illóolajakkal és ecettel öblítem a ruhákat, de az illat valahogyan nem az igazi... Sokféle illóolajat kipróbáltam már, de az illata egyiknek sem tartós. 
Már odáig jutottam, hogy öko öblítőtt kellett vennem, annyira hiányzik a ruha illata... Ez meg nem egy olcsó mulatság, ugye.
És itt jutott eszembe, hogy van nekem egy narancsolajas tisztítószerem, (Almawyn) aminek az illata elég sokáig megmarad. Próbáljuk ki azt, hogy ezt keverem össze ecettel és vízzel, hátha tartósabb illatot tudok produkálni.
Szóval fogtam 1 dl narancsos tisztítószert, fél dl ecetet és fél dl vizet próbaképpen és összekevertem. Ebbe még csepegtettem 15 csepp narancsos illóolajat és 15 csepp grapefruit illóolajat. Mint minden otthoni kevert dologból, ebből sem tanácsos sokat készíteni, mert sem tartósítószert, sem semmiféle mesterséges alkotóelemet nem tartalmaz, ezért hamar romlik. És ha beválik, akkor pedig tényleg nem tart tovább 3 percnél az elkészítése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése