2013. december 12., csütörtök

Házi arckrém sheavajjal


A sheavajról csupa jót olvashatunk, és ha kipróbáljuk tapasztalhatjuk is. Annak az arckrémnek pedig horror az ára, amiben egy csepp is ott van az összetevők között. Gondoltam, akkor inkább megrendelem én, és különböző olajakkal összekeverve elkészítem a saját arckrémemet.
Úgy kezdtem, hogy a kályhán felolvasztottam a she vajat, utána belecsepegtettem a hozzávaló olajakat, illóolajakat és elkezdtem keverni egészen addig míg langyosra nem hűl. Ha ezt nem tesszük, akkor ikrás lesz mikor kikeményedik, ami tulajdonképpen csak a krémességén ejt csorbát, a használhatóságán és a hatásán nem.
Az én krémem ezekből áll:
Két evőkanál shea vaj
Egy evőkanál kakaóvaj
10 csepp mandulaolaj
10 csepp avokádó olaj
5 csepp E vitamin
10 csepp búzacsíra olaj
5 csepp levendula illóolaj
5 csepp grapefruit illóolaj
És persze itt is elmondható, hogy csak a képzelet szab határt az elkészítés módjának, mindenk olyan olajakkal, zsírokkal és illóolajakkal készítse, és persze olyan arányban, ami neki tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése