2013. december 17., kedd

Havi jelentés 2.


Letelt egy újabb hónap. Az eredménye: 13 kg mínusz!!! Nagyon boldog vagyok és azért büszke is vagyok magamra. Eddig simán vettem az akadályokat, tornázni még nem kezdtem el, de már megvettem Norbi egyik dvd-jét.
Most olvasom a 3. könyvét (a titkosak közül) és szuper receptek vannak benne, sikersztorik, és újabb kódok is.
Már odáig merészkedtem, hogy felpróbáltam egy gyönyörű blúzt az egyik bevásárlóközpontban. És nem szörnyülködtem el a látványtól, sőt apa szerint nagyon csinos voltam benne. Persze azért még van miből fogyni, de ezek a dolgok azok, amik visznek előre.
A második hónap végén is leírok néhány tapasztalatot, amire rájöttem közben és fontosak lesznek:

- ha szénhidrátot reggelizem, utána nem tör rám délután az édesség utáni leküzdhetetlen vágy. Általában palacsintát eszem (teljes kiőrlésű tönköly lisztből), de ettem már mama féle diós bejglit is. (persze nem egy egész rudat, hanem három vékony szeletet)
- ebédelni levest szoktam (tészta nélkül) kivéve, ha én gyártom bele a levesbetétet, mert akkor eszem, mivel az tk. tönkölylisztből van, az a kódok szerint háromig mehet.
Másodiknak is az eszem, amit a többiek, csak nem körettel, hanem mondjuk savanyú káposztával, párolt káposztával, mozzarella sajttal, illetve más egyes kódú dologgal.
(már nem hiányzik a kenyér - nem ettem az életmódváltás óta - nem hiányzik a krumpli, sem a rizs. Teljesen jól elvagyok a zöldkörettel, illetve ettem már tejszínes-paradicsomos tonhalas tésztát is tk. lisztből készült tésztával. (a piros-kék hipermarketben lehet kapni saját márkásat, nem horror áron)
- este viszont mindig a fehérje esik jól. (pl. virslit, párizsit szoktam enni mozzarella sajttal, paprikával
Az uzsonna és a tízórai néha kimarad, ha nem, akkor viszont az egy alma, vagy egy isteni finom tejeskávé (gabonakávéból, mivel öcsi még szopizik és persze nyírfacukorral édesítve) Szoktam enni pudingot is, az is egy kedvenc uzsonna-variáció: itt fruktózzal édesítem a tejet, ami azért jó, mert egy púpos evőkanál fruktóztól kellően édes lesz (nekem) a puding, a sima répacukorból pedig 3-5 evőkanál kellene a fél liter tejhez. Nem mindegy, hogy egy evőkanál, vagy tíz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése