2013. december 17., kedd

Fülfájás. Megint...


Éjjel arra keltem, hogy Nimi sír, és a fülét fogdozza. Úristen, gondoltam, ő is. Kevének nagyon sokszor fájt a füle, egyszer már a felszúrás is szóba került. Akkor megszállottan kutattam a neten, hátha valakinek van valami jó kis praktikája. És akkor az antalvali.com oldalon egy anyuka (g.maria80) leírta, hogy ő hogy járt szintén fülfájós gyermekével.
Szóval a recept:
Diót, kb. egy maréknyit daráljunk le (Nimródnak az éjjel a reszelő kislyukú oldalán reszeltem le) - és csomagoljuk gézbe a négy sarkánál fogva. Gőz fölött melegítsük kb. 4 percig (váltott kézzel, vagy kössük fakanál nyelére, mert forró) Utána a diós csomagot, ahogy csak bírjuk, csavarjuk, nyomkodjuk bele egy tiszta pohárba. Ez az anyag, amit kinyomunk, maga a csoda. Ezt kell a fájós fülbe csepegtetni. (gyógyszertárban kapható üveg cseppentő, de jó a konakion vitaminhoz adott kis fecskendő is)
Szóval Nimródnak éjjel egykor a fülébe nyomtam egy adagot, reggelig aludt. Utána már nem is említette a fülfájást. A biztonság kedvéért, azért másnap is cseppentettem reggel is és este is.
Volt olyan, hogy már járt az autó, hogy Kevét visszük az ügyeletre, (beadtam neki a dióolajat, és 60 perc után is még azt mondta, hogy nagyon fáj). Nyitottuk a kaput, hogy indulunk, akkor szólt, hogy enyhül a fájdalom, egy óra múlva pedig megszűnt.
Köszönöm g.maria80-nak a szuper receptet. Nagyon sok fájdalomtól mentette meg a gyerekeimet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése