2013. december 28., szombat

Megégette a kezét


Soha nem nyúlt a kályhához, tudja, hogy nagyon forró, nem szabad. Most is csak véletlenül történt, bénáztam, mondogatta utána sokáig. Jött kifelé a fürdőszobából, és valamiért nem simán becsukta az ajtót, hanem megfordult, és háttal az ajtónak, kezében a kilinccsel próbálta becsukni. Ez annyira nem jött össze, hogy rángatta a kilincset, arról lecsúszott a keze, és nekivágódott a kályhának, ami az ajtó mellett áll.
Nagyon csúnya égés lett belőle. Hatalmas vörös terület. Egyből hidegvíz alá tettük, majd mikor már nem bírta tovább, akkor egy kancsó hidegvízbe jégkockákat dobtam, hogy jó hideg maradjon, és egy textilpelenkát folyamatosan ebbe mártogattam, kicsavartam és borogattam vele a sebét. Nagyon sokáig sírt még, ilyenkor viszont örülök neki, hogy még mindig szopik, mert a cici bizony erre is jó, vigaszt ad a nehéz helyzetekben.

Kentük szőlőmag-olajjal és Panthenollal. Nagyon édesen hagyja, hogy óvatosan belemaszírozzam a habot a sebébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése