2014. május 26., hétfő

Azért ez nem semmi!


Elküldtem az Olivért a postára. Hazajött, megállt előttem és azt mondta: Anya, mivel a szülinapodat igen csak elrontották, gondoltam megleplek valamivel. Mivel egy szülinapon van süti: hoztam egyet, van fagyi: azt is hoztam és van ajándék is: tessék. Erre elővett a háta mögül egy becsomagolt könyet. Mit ne mondjak, elbőgtem magam, és a nyakába borulta. Istenem, 14 éves, és már ő is érti, hogy másoknak fontos ünnepeken az ember tegye már félre a saját egóját, nyeljen egyet, és fogja be a száját, mert nem kell minden egyes napnak róla szólnia. Néha gondolhatnak másra is magukon kívül. Csak annyit tudtam neki kinyögni: Olyan jó, hogy vagy...
A könyv pedig: Tűzrőlpattant receptek, bögrés sütemények. Már kinéztem egy pogácsareceptet, amit ma meg is sütök.
Imádlak, nagyfiam! Nemcsak jó lelked van, de még azt is tudod, hogy minek örülök!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése