2015. július 1., szerda

Tejfölös-málnás édesség

Ismét egy pofonegyszerű, villámgyors, sütés nélküli finomság, ami jól jön, ha gyorsan kell valami finommal előrukkolnunk.
Hozzávalók: gyümölcs, tejföl, méz. Ennyi. Az alapot a citromkrém elnevezésű Stahl Judit recept adta, ebben tejfölt, mézet kevernek össze ízlés szerinti mennyiségű frissen facsart citromlével. Egyszerűen mennyei. Na, most mivel éppen málnaszezon van, gondoltam kipróbálom azzal is.
A friss málnát összenyomkodtam villával, ízlés szerint megmézeztem és hozzáöntöttem a tejfölt, és alaposan elkevertem a masszát. Ennyi. Én kb. egy nagy tejfölt számoltam fejenként, kb. annyi málnával, amennyi a tejfölös edénybe kb. háromnegyedig érne, mézet pedig tényleg ízlés szerint. De szerintem itt nincs pontos recept, mindenki annyi málnát tegyen bele, amennyit az ízlése kíván, és úgy is édesítse.
És persze próbálja ki minél több gyümölccsel. Jó étvágyat :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése