2015. április 9., csütörtök

Házi mosószódás tisztítószer

A bolti szódás tisztítószerekért egy vagyon elkérnek. Gondoltam mivel mosószódám mindig van itthon, öntök hozzá egy kis narancsolajas tisztítószert, az egészet felöntöm meleg vízzel, alaposan összerázom és máris kész a házi szódás tisztítószer.

Az arányok a következők voltak:

4 evőkanál mosószóda
2 kupaknyi narancsolajas tisztítószer
melegvíz, annyi, hogy a flakon tele legyen

Nagyon jól vizsgázott a kád tisztításánál. Ráfújtam, hagytam állni fél órát és nedves szivaccsal sikálás nélkül simán le lehetett törölni a szennyeződést. 
Itt megjegyzem, hogy a szennyeződés az olyan mértékű volt, hogy én a kádba szoktam engedni a mosógépből kijövő piszkos vizet, majd ezzel öntjük le a wc-t. Olyan szinten lehet ezzel vizet spórolni, hogy amikor elkezdtük ezt alkalmazni, akkor a vízműtől kijöttek ellenőrizni, hogy nem sérült e meg a plomba... Magyarán nem lopjuk e a vizet, mert az előző évi időszakhoz képest jóval kevesebb vizet használtunk el.
Szóval a lényeg, hogy a mosógépes piszkos víz van amikor órákig áll a kádban, szép csíknyomokat hagyva abban a magasságban, ahol éppen áll.
De ez a cucc simán levitte minden sikálás nélkül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése