2016. július 15., péntek

Túrós batyu, kakaós csiga csak nem tudom hogyan :)

Az egésznek az a jelentősége, hogy találtam egy jó receptet a neten, de aztán elrontottam az egészet. Ugyanis rosszul mértem ki a tej mennyiségét, (jóval többet tettem bele), ezért több lisztet kellett bele tennem, de mivel a liszt mennyisége nőtt, ezért kénytelen voltam több zsírt is tenni bele, hogy ne legyen száraz. De akkor ugye növelnem kellett az élesztő mennyiségét is, nehogy a végén ne keljen meg.
Így sikerült megsütnöm az egyik legomlósabb, legfinomabb (a többiek szerint) túrósbatyut. Az örömben az üröm, hogy sajnos nem tudom a pontos receptet...
A lényege a mondandómnak viszont az, hogy ne keseredjünk el, ha valamit elbénázunk, ugyanis a süteménykészítés nem más, mint az arányok lehető legjobb módon való megtalálása.
Tanulság: csak legyen nálunk papír és ceruza, és mérjük, hogy miből mennyit teszünk még bele... :)) Majd legközelebb :)







Két csigából pedig készíthetünk szívformát:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése