2016. május 1., vasárnap

Anyák napjára



Amit én kaptam a fiúktól: Orgona és persze Kevétől megint egy gyönyörű különajándék: Nyaklánc. Vett egy nyaklánc-alapot és arra egy - a Kapolcsi Művészetek Völgye fesztiválos, kavicsmosáson talált gyönyörű lila követ tett (a kő már meg volt "patkolva", volt rajta olyan kis karmokkal ellátott hurok, ami nyaklánc felfűzésére alkalmassá teszi - ezt a kavicsmosáson már előre belerejtették a mosandó kövek zsákjába, hogy legyen sikerélményük a gyerekeknek) Hozzá gyönyörű piros ajándék-dobozt készített.



És amivel mi készültünk:

Keve gyönyörű tulipánokat hajtogatott színes papírból. Ezeket felragasztottuk egy hurkapálcára és kaptak "leveleket" is papírból.


A csokrot beletettük egy dunsztos üvegbe, amire szép arany-csillogó ajándék kötöző szalagot ragasztottunk:


Ezt én követtem el: Rozmaringos fűszerolaj



Ezen kívül vettünk még egy gyönyörű elefántokkal diszített kis faládikót, és ültettem neki a kertemben termű ananász-mentából egy cseréppel. 
És a lényeg: Keve elszavalta neki Petőfi Sándor: Füstbement tervét, Nimród pedig megtanult egy kis verset, amivel most én is köszönteni szeretném az összes Édesanyát:

Kevés a szó és a virág,
Megillet az egész VILÁG!!!

Minden édesanyának nagyon boldog anyák napját kívánok!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése