2016. április 30., szombat

Répa, retek, mogyoró

Ekkora nagy retek van már a kertben, igaz locsoljuk is rendesen. 

Már van jégcsapretek is, azok most olyan 10-12 cm nagyok, virágzik a borsó, a hétvégén pedig spenót főzelék lesz. 
Kikeltek a cukkinik, tökök, a karós- és bokor babok, szépen hajtanak a hagymák (lila és vörös). Kikelt a metélőpetrezselyem, a bazsalikom. Kikelt a leveles kel, a cékla, a zsázsa, a répa.
Az idén ültettem szedret két helyre, és vettünk három bokor áfonyát is. Szépen virágzott, kíváncsi vagyok mi lesz belőle.
Ültettem két jostát is, meg két vilmoskörtét azok is szépen hajtanak. 
Már virágzik az eper, igaz nincs sok, ezeket gazolás közben találtam őket a tyúkólak mögött, a Nimród minden nap megnézi, hogy van-e már rajta termés :)
Még ültetek paradicsom és paprika palántát, vetek zöldbabot, és borsóból meg spenótból még szeretnék másodvetést is. 
Az idén vetettem dísznapraforgót is, mert imádom magát a virágot, és mindegyik magocska kikelt. Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle.


A cukkini
A borsó

Spenót
Piros retek


Bazsalikom palánták

Az áfonyabokor

Szeder



Josta 

Az új kedvenc: Verbéna, nagyon finom illattal

Kaptam két kakasos virágtartót. Apa szerint amatőr a heftelés, a köszörülés, de mivel én nem értek ehhez, nekem tetszik :)

Ez a gyönyörűség lóg a kakasos virágtartómon


A dísznapraforgó palánta


Fűszereskert

Mentás dézsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése