2015. május 28., csütörtök

Ketchupos hús turbó változat :)

nagyon-nagyon finom ketchupos hús gyorsított változata következik. Sietnem kellett, ezért úgy döntöttem, hogy tepsi helyett serpenyőben és felcsíkozva fogom elkészíteni ezt a finomságot.

Kókuszzsíron megpirítottam a csírkecsíkokat, (ez két egész csirkemell volt), hozzáadtam egy nagy méretű konzerv sütített paradicsomot, sóztam, borsoztam, felöntöttem két dl mandulatejjel (aki nem paleózik, diétázik, az próbálja ki a Hulala tejszín cukormentes változatával: a többieknek úgy készítettem és áradoztak róla, hogy milyen krémes és omlós) - és elkezdtem puhára főzni. A vége előtt pár perccel adtam hozzá egy lapos evőkanál kakukkfüvet és kérszre főztem. Aztán jól megettem :) Céklával ás vegyesvágottal.
Eddig sem volt egy bonyolult étel, de így tényleg egy turbó ebéd lett belőle. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése