2014. október 10., péntek

Mogyorókrém házilag

Ez még a múlt héten készült, de annyira finom lett, hogy gondoltam leírom.
Az ötletet a kókuszgolyó adta, gondoltam ledarálom a törökmogyorót, teszek hozzá kókuszzsírt, eritritet,  kakaóport és máris kész a házi paleós mogyorókrém. Nagyon finom lett, a kölykök is falták.
A mogyoró pedig kertünkből van:



Aztán volt pár darab, amiből golyót formáztam, így mégis könnyebb volt az apró gyerekkezeknek elfogyasztani:




Aztán persze kitört a lázadás, mivel a mogyorós-golyó hamar elfogyott, (persze a mogyorót nekem kellett megtörni, de majd legközelebb :) ezért készítettem kókuszgolyót is. Így nem kellett a kakaós mogyorókrémes darálót elmosogatni, hanem ebbe beleszórtam a kókuszreszeléket, még egy kis kakaóport csokis ízhatás fokozására, és a végén egy kis eritrittel édesítettem. A kész golyókat pedig kókuszreszelékbe forgattam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése