2014. október 2., csütörtök

Egy gumicsizma utóélete

Nálunk rengeteg gumicsizma "fogy". Igen silány minőségűeket is sikerült vásárolnunk, (és ez sem árfüggő), és gondoltam, hogy ha már rendeltetésszerűen nem tudjuk őket használni, akkor próbálkozzunk meg valami mással. Készült így már kerti papucs, és most ez a virágtartó a lépcső két oldalára:

Egyszerűen levágtam a szárát, megtöltöttem földdel, és átültettem bele két bársonyka tövet (büdöske). A szárával is vannak terveim, azt gondoltam, hogy ha (és most a gyengébb idegzetűek ne olvassanak tovább) baromfivágásra kerül a sor, egyszerűen belehúzom az áldozatot, és így elmarad az egyébként szokásos szárnycsapkodás és vérfröcskölés. (vagyis majd apa belehúzza, mert én még mindig képtelen vagyok őket levágni, hiszen majdnem az összes születésénél jelen voltam, volt akit én szedtem ki a tojásból, különben belefulladt volna)

Íme a csizmakaspók:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése