2014. március 30., vasárnap

Kipróbáltam...


a Hennát. Először félelmetes volt az a tejfölsűrűségű trutyi, amit nem is tudtam rendesen a hajamra kenni, próbáltam kézzel, de hamar rájöttem, hogy a henna testfestésre is való, elég hamar elkezdett narancsszínűbe átmenni a bőröm. Még mielőtt totál narancssárga lett volna mindkét kezem, gyorsan lemostam. Utána zacskót húztam a kezemre - persze nylonkesztyű nem volt itthon, megint felkészülten indultam neki :) -  de így meg nem igazán tudtam rendesen eloszlatni a trutyit. Aztán meg az 5 óra hosszáig tartó folpackos fejjel való vasalás, főzés, takarítás is érdekes volt, de megérte. (azon egyébként elgondolkoztam, hogy egyik gyereknek sem rebbent a szeme, amikor megláttak folpackba csavart fejjel, nemhiába hozzászoktak már anya őrültségeihez :)
Na de a végeredmény: egyszerűen gyönyörű, vöröses fényű, csillogó lett a hajam.

A neten megtalálható a pontos recept, én annyival egészíteném ki, hogy nem volt itthon nescafé (igen, az is kell bele), ezért darált kávét tettem bele, mivel úgy is le kell szűrni, gondoltam mindegy...
Ja és a maradékot lefagyasztottam, majd felhasználás után leírom, hogy ennek milyen hatása lett a hennakeverékre.

U.i. Teljesen úgy működött, mintha éppen akkor kevertem volna ki. Semmi különbséget nem találtam a fagyasztóból elővett massza és a friss között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése